3M Cold hot pack comfort

Nexcare Cold hot pack comfort

Onze kompressen kunnen worden gebruikt voor warmte of kou en zijn een gebruiksvriendelijke oplossing voor mensen die een behandeling zonder medicijnen willen. De producten kunnen in het vriesvak of de koelkast worden gelegd en kunnen worden verwarmd in warm water of de magnetron. Kneed het kompres om de warmte gelijkmatig te verdelen. Doe het gelkompres altijd in de bijgeleverde hoes of in een schone handdoek bij plaatsing op de huid. Tijdens warmtebehandeling kunt u nu het juiste temperatuurniveau kiezen. Tijdens het verwarmen geeft de thermo-indicator een temperatuurbereik aan en de zwarte strepen worden één voor één onzichtbaar. Op de thermo-indicator worden 3 temperatuurniveaus LOW/MEDIUM/HIGH weergegeven in het rood. Onze gelpack wordt geleverd met een beschermhoes voor snel/gemakkelijk en aangenaam gebruik en om uw huid te beschermen. De verstelbare, elastische band biedt een stabiele en veilige grip. Het product behoudt zijn temperatuur gedurende 20 minuten.

- Koudetherapie vermindert zwellingen, ontstekingen en pijn.
- Warmtetherapie vermindert pijn, kalmeert en ontspant.

Cold/Hot Therapy pack voor het toepassen van warmte/koude therapie.

Bestanddelen
Hot/Cold Pack gevuld met niet-giftige gel.
Een beschermhoes wordt meegeleverd om uw huid te beschermen.

Gebruik
Gebruik koudetherapie bij spanningshoofdpijn; om koortssymptomen te verlichten; bij acuut letsel zoals blauwe plekken, verstuiking en kleine builen; verstuiking van bijv. de enkel; zwelling door kneuzing van bijv. de knie

Gebruik warmtetherapie bij een stijve nek of schouder; maagpijn (verlichten van buikspierkramp); als lichaams- of bedverwarming; bij polsartritis als aanvullende therapie bij reumatoïde artritis (zonder acute ontsteking)

Fabrikant