Herome Daily protection foot cream

Herôme Daily Protection Foot Cream met milde geur smeert gemakkelijk uit, is niet vet en wordt direct door de huid opgenomen. Een dun filmpje dat achterblijft op de huid versterkt de natuurlijke bescherming van de huid en voorkomt een branderig gevoel. De crème is een perfecte voorbereiding op warme zomer dagen en open schoenen maar ook op koude winterdagen om bacteriën en huidschimmels minder kans te geven in warme, broeierige sokken en schoenen.

Herôme Daily Protection Foot Cream USP’s
• Verfrist de voeten en heeft een verkoelend effect
• Kalmeert (jeukende) huidirritaties
• Trekt snel in
• Beschermt de huid tegen bacteriën
• Bevat menthol: verkoelend, antiseptisch, kalmerend, vermindert jeuk en huidpijn
• Bevat triclosan: voorkomt aanwas van bacteriën op de huid
• Bevat glycerine: beschermt, zorgt voor juiste vochtbalans

Ingredienten
Aqua, Decyl Oleate, Paraffinum Liquidum, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Menthyl PCA, Cetearyl Glucoside, Pentaerytril Tetracaprylate/Caprate, Parfum, Propylene Glycol, Phenoxyethanol, Menthol, Xanthan Gum, Ethylhexylglycerin, Benzoic Acid, Dehydroxyacetic Acid, Octenidine HCL, Polyaminopropyl Biguanide, Coumarin, Linalool, Limonene

Gebruik
​​​​​​Droog de voeten na een (voeten)bad of het douchen goed af alvorens de Herôme Daily Protection Foot Cream aan te brengen. De crème is zeer geschikt om 's ochtends aan te brengen zodat de voeten de gehele dag schoon en fris aan blijven voelen.

150 Millili

Merk Herome